Po piątkowych i sobotnich atrakcjach przyszedł czas na dzień rodzinny. W programie niedzieli znalazły się m.in. II Festiwal Sztuki Ulicznej, II konkurs na najlepsze wino i nalewkę domowej produkcji połączony z warsztatami winiarskimi, a także 52. edycja „Złotej Rybki”. Nie zabrakło także dzieci i młodzieży, które wystąpiły na tzw. Rybobraniowej Scenie Familijnej.
Szczególnym zainteresowaniem cieszył się Festiwal Sztuki Ulicznej, podczas którego można było zobaczyć występy taneczne, podziwiać tworzone na miejscu murale oraz poznać niełatwą sztuką, jaką jest performance. Ogromne wrażenie zrobił spektakl „Kraina ułudy” w wykonaniu teatru „Terminus a Quo”, stanowiący wariację na temat perypetii Don Kichota.
Bezsprzecznie największym wydarzeniem niedzielnego popołudnia był jednak finał loterii „Autografie na Rybobranie”. W którym rozlosowano tablety, telewizor oraz nagrodę główną, czyli samochód osobowy marki Opel Corsa. Losowanie było niezwykle emocjonujące. Nagroda główna ostatecznie trafiła do Pani Anny z Krosna Odrzańskiego, która po ogłoszeniu werdyktu nie kryła wzruszenia. Na zakończenie burmistrz Marek Cebula odebrał z rąk Wodnika ster do miasta i podziękował za trzy dni wspólnej zabawy. Następne Rybobranie już za rok!
Sponsorami imprezy byli: PGE Gubin S.A., Homanit Sp. z o.o., Bank Spółdzielczy w Krośnie Odrzańskim, Bank BGŻ S.A., Fabryka Maszyn i Urządzeń Gastronomicznych KROMET Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „TERCET” Kazimierczak Dorota, Krośnieńsko – Gubińska Grupa Rybacka, Nadleśnictwo Krosno, Nadleśnictwo Bytnica, Nadleśnictwo Brzózka, Piekarnia – Cukiernia „Nowa” Rajmunda Dratwy, Zakład Cukierniczo – Piekarniczy „Stenia”, Restauracja „Kuźnia Smaku”, Hotel „Odra”.
PATRONAT MEDIALNY nad wydarzeniem objęli: TVP Gorzów Wielkopolski, www.tvp.pl/gorzow-wielkopolski, Radio Zachód, Gazeta Lubuska, www.gazetalubuska.pl , Gazeta Tygodniowa oraz Gazeta Wyborcza.
źródło: strona UM w Krośnie Odrzańskim